Tuesday, October 5, 2010

Tarikh Penting !!!!!!!

Bulan ni byk tarikh2 yg perlu aku ingat.....besa la tu kan...dlm kehidupan seharian nie mmg byk ujian2 daripada Allah yg perlu kita lalui....tu la yg dinamakan Qada N Qadar.....Tarikh2 ni amat2 penting bagi aku agar aku dapat memajukan lagi diri ini....Insyaallah.....
  • 6 Okt (Wed) - ISO Internal Audit 2011 
  • 7 Okt (Thur) - ISO Internal Audit 2011 
  • 11 Okt(Mon) - Management Review Meeting
  • 20 Okt(Wed) - ISO 9001 Independent European Certificate Audit

Ya Allah Ya Tuhanku,lapangkan la dada & fikiranku agar aku dapat menempuhi ujian2 kecilmu ini ya Allah....
Ya Allah Ya Tuhanku,aku telah bernazar kepadamu Ya Allah dan akan aku laksanakan jika aku dapat menempuhi ujian2 mu ini Ya Allah......Amin...Ya Robbal Alamin

2 comments:

  1. Tq...syukur alhamdulillah stakat nie dah lepas sebahagiannya....yg selebihnya tu x jd masalah....

    ReplyDelete